Hobi baru..


Nak tahu shaz skrang ada hobi baru...hihi.. namanya pengumpul housing..hihi.. 
Bukan apa...sbb bnyak pegi jalan2 jumpa housing cantik2...tu yg keluar minat nak kumpul tu....
Yg shaz pkai ni pon hanya untuk note 2 sahaja...
Pastu minat tgk eksesori yg letak kat lubang handsfree tu...korang tau tak...mula2 tgk citer korea...diorang letak kat handset tu...tu yg pergi carik jugak ....klu x slama ni memang tak tau ada pon....hahaha...tgk betapa lembap nyer saya ni....hihihi...ok nnti kita tgk lagi apa yg shaz kumpul...

6 comments:

Aireyn Ashra ツ said...

Waaa cantik2 , nak 1 shaz tapi saya tak pakai note 2 laa , hoho :)

shazila mohd gazali said...

hihi.. x per x pakai pon...handset lain pon ada gak housing camni....

fieda said...

tu la tak sangka kan mahal betul..giler kentang la ila sampai 6 bijik...kyg beli satu tu pun rm69 tapi dapat rm50 kat mines aritu..sedekah la kt kita satu...hihii

fieda said...

s3 kyg tu bukan mcm ila punya super duper mahal..yg clone jer tu..tp harga boleh tahan gak ye rm850..tak sangka dapat gak pakai wlpn yg murah jer..

shazila mohd gazali said...

tapi mcm note kan rupa dia.....yg ni kecik skit kan....S3 kalau yg betul tu berapa?... rasanya x sampai seribu kan?

fieda said...

ila punya hp note 2 atau s3..?
s3 betul skrg tak tau dh turun brp harganya..
nak whatsapp2 tak reti la..