ROKOK ELECTRONIK


Korang rasa tau x benda kejadah apakah ini???... haha bahasa x bleh blah..
Klau bg yg merokok mungkin tau kot!!!.. aku yg x merokok ni pon tau..
Inilah fenomena terbaru perokok tegar....
Dh femes dh skang ni... korang jalanlah kat memana, klu nmpak org dok hisap mcm menatang pen, pastu kuar asap..haaa..inilah dia..
Cik abg pon dh tersangkut ngan mende ni..katanya mungkin boleh berhenti hisap rokok...ok kita tengok nanti...
Kalau ada rasa berkenan nak hisap mende cm shisha ni...pg lah cari kat downtown memana, atau shopping compleks pon dh ada...
Harga???.. pi lah tanya penjual..harga x sama..klu boleh pglah servey bnyak2 tempat....
Tp igt..hanya utk perokok tegar...jgn plak yg x merokok ni sbok nak hisap jugak...ilang akai namanya...
TEPOK DADA TANYA SELERA!!!!!!

2 comments:

fieda said...

la pulok..mmg byk dah tgk org hisap mende ni...

shazila mohd gazali said...

tau x per...hihi