AKU YG KEJIWANGAN


Assalamualaikum..

Harini shaz x der apa2 nak update sebenarnya,...
cuma nak bgtau korang jer..
shaz boring sgt2 mlm ni...
my hubby keje malam plak satu minggu ni...
so ketiduran keseorangan...
sambil melayan kejiwangan ditemani suria cinta...
hahaha.. jiwang tahap gaban shaz ni dr sekolah smpai skrang...

Kenapa la skrang ni dh xder lagu jiwang yer??
korang rasa kenapa??
klu nk jiwang kena layan lagu lama jer..
lagu2 baru skrang ni sume dh mcm lagu budak budak..
ank2 shaz yg kecik pon dh senang jer boleh terikut2 lagu2 skrang...

Skrang ni lagu radio tgh keudara lagu "MAMA AKU INGIN PULANG"
nasib baik dh malam..
kalau x dh lama aku berkaraoke tanpa mic...hihihi..

Nak tdor mata belom ngantuk lagi ni...
layan jiwang dulu..
sedar2..dh tertidur jer...

2 comments:

fieda said...

olololo..siannya dia seminggu tido srg2 ye..peluk jer la bantal peluk tu..

shazila mohd gazali said...

hahahaha... tau x per huhu