Wajah baru..



Alzaku berwajah baru.....padahal dh lama dh beli....baru skarang ada rezeki nak pkai kan skirt kat dia....slama ni dok tayang bontot jer...hahahahaha...aptb..
Ok lah x der lah mahal dari yang lain lain kedai...dah puas cari kat mana kedai leh dapat murah....usha punya usha...dapat kat semenyih...hihihi..x per lah jauh skit...janji murah...harga dari kilang....




Ni gambar sebelum pasang...

Ni tengah pasang....



Opsss!!!...gambar selepas tak tangkap lagi..hihihi....nnti shaz upload yer...

lepas ni ingat nak letak stiker plak...tapi masih tgh fikir...nak letak floral atau line saje.....nak matchkan ngan warna unggu pink.....cantik tak???
Korang ada tak mana2 tempat untuk stiker ni....kedai biasa2 pon x per....kalau x der terpaksa lah pgi 
Tom's Sticker....

2 comments:

fieda said...

tunjuk la alza yg dh siap pulok..

shazila mohd gazali said...

hahhaha..ye lah..dh lama plak tak upload....