MENGEMAS HOSTEL..



Praktikal baru nak sampai........oh tidakkk.....oh..okkkkk...
hihihi macam macam hal kan....
dah hampir setahun tinggalkan hostel yg tak berkemas...
praktikal baru nak masuk hari ini....20.02.2013

2 hari lepas adalah proses mengemas hostel....
agak bz jugak... betulkan apa yang tak betul...
almaklumlah yg nak datang ni dari indonesia...
nanti tak pasal2 dia bawak kata2 tak elok pasal negara kita kan....hihihi
tak mahu macam tu....
sebagai pengurusan kita haruslah memberi perkhidmatan yang terbaik untuk para pelatih....lagipon mereka datang untuk belajarkan...bukan untuk bekerja....


BAJU SAPER NI???... TOLONG HAMBEEKK BALIK...!!!

NI KEADAAN YG BELOM BERKEMAS...

INI KATIL YG BELOM DISUSUN TEMPAT....TILAM PON TAKDER LAGI...

STICKER SEMUA MESTI DICABUT

BAHAGIAN DAPOR YG BLOM MACAM DAPOR....

Harapan shaz semoga prktikal yang datang ni baik baik belaka....
Tak banyak songeh sangat....
Harap haraplah....dan semoga shaz boleh jaga anak2 ini...macam anak shaz sendiri....
INSYAALLAH...

2 comments:

fieda said...

aiyakk...jagalah anak2 tu bebaik ye...kalau nakal2 lambung2 jer mcm video tu..

shazila mohd gazali said...

hahahha..kali ni besar..susah nak lambung...huhuhu