KEGILAAN ST12 DAN SETIA BAND.....


Oh No....tidak...kenapa aku boleh minat band indonesia ni.....????..susah sebenarnyer untuk aku minat band indon ni....jarang sgt...kalau minat pon lagu jer....fanatik giler skang ni dengan setia band...

Setia band adalah kumpulan baru hasil dari pepecahan st12....ST12 telah berpecah...maka terhasillah SETIA BAND...Charly penyanyi ST12 telah menubuhkan SETIA BAND dan dianggotai oleh Pepeng (Gitar) dan Irsa (Drummer)....
Mula mula tak kenal jugak penyanyi ni....sajer dgr kat you tube...lagu first yang dengar tajuknya TERLALU INDAH....



Pertama kali dengar...macam best jer...x pnah dengar pon nama kumpulan ni.....tgk penyanyi pon boleh tahan...hehehehe...lepas tu engar plak lagu ASMARA ni....



OK jugak...bagi yang jiwang mcm shaz ni boleh lah masuk lagu2 macam ni.....tapi kalau yg x boleh tu...boleh blah lah yer..hahahahhaha

Lepas tu terdengar plak salah satu lagu ST12...tapi x ingat plak lagu apa....suara mcm samer jek kan...ye lah tgk penyanyi pon samer....baru tahu yang kumpulan yang sama......
Apalagi teruslah shaz cari lagi lagu2 yang best...sbb yang cipta lagu kumpulan ni penyanyi tu sendiri...jadi mesti banyak lagu yg best....ok bgi yg agak2 minat ngan jiwang ni...sini shaz letak lagu2 dari ST12 dan setia band yang best best....so layan...


TERLALU - ST12


BIARKAN AKU JATUH CINTA - ST12


AKU TERJATUH - ST12



Yang ni diantara lagu paling shaz suka...
Banyak lagi lagu yang best boleh tgk kat You Tube tu....so korang boleh cari ...


P/S ;- sampai suami shaz perli...awak ni nak jadi orang indonesia ker???.... hihihi..aptb..




4 comments:

fieda said...

hohoohoho..dtg menerjah ni..lama tak singgah bw dan komen...

bukan nk kata ape la tapi lagu2 ni mmg best pun..

shazila mohd gazali said...

kan..best...muzik dia lain skit dri malaysia...

inaazlina said...

salam.saya peminat st12 dan setia band dari dulu...st12 ni vokalis asal dia charly.lagu dia yg paling femes tajuk "puspa"..n semua lagu dia sedap..then dia pecah n tubuhkan setia band dgn gitaris lama..album las charly dgn st12 ialah "pengeran hati"..so yg st12 baru tu yg nyanyi "putih-putih melati" tu vokalis baru n drummer lama st12...skang vokalis lama dgn setia band dh release album baru tahun lepas..tapi kat malaysia setia band x femes coz album dia xde jual kat malaysia..saya minat sgt2 st12 lama n setia band ni sebab lagu2 sume vokalis dia yg buat sendiri n lain dari lain..nanti you google la mmg byk sgt..saya mmg dgr lagu yg charly tu buat je..mmg x jemu dgr lagu2 ciptaan dia..

emma norma said...

aku memang peminat setia charly van houten,,segala perkembangannya bnyk yg aku ikuti,,skrng album setia band yg bertajuk "satu hati" dah ada dipasaran malaysia,,dan aku dah pun membeli album setia band,,luv charly,,